سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنتی دختر

سلام بر آقا مهدی خوبی؟

راست این وبلاگو فقط واسه تو زدم خیلی دوست دارم.

(از سایت persionblog.ir تشکر میکنم)

برای تو مینویسم

 

 

 

مرد اولی : امان از دست این زنها ! زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت !

دومی : خوش به حالت ! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !

 

* * * * * * * * * * * *

 

مرد به زن : عزیزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دین رو به زندگیم آوردی!

چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !

 

* * * * * * * * * * * *

 

فرق پیر دختر با پیر پسر:

اولی موفق نشده ازدواج کنه ولی دومی موفق شده ازدواج نکنه !

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه ضرب المثل آموزنده هست که می گه :

مردن برای زنی که عاشقشی از زندگی باهاش آسون تره !

 

* * * * * * * * * * * *

 

مهمه که بتونی دختری رو پیدا کنی که باباش پولدار باشه،

دختری که خوش تیپ باشه، دختری که دوستت داشته باشه

ولی مهم تر از همه اینا اینه که این 3 تا دختر نباید همدیگر رو بشناسن !!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره !

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه روز یه دختر دعا می کنه خدایا :

من چیزی برای خودم نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن !!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

دو راه برای خانم مهندس شدن هست:

1?اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی.

2? یه شوهر مهندس پیدا کنی !!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

پدر برای اولین بار دید که دخترش به جای اینکه دو ساعت با تلفن حرف بزنه بعد از یک ربع

حرف زدن تلفن رو قطع کرد. پدر پرسید:

کی بود؟ دختر جواب داد: شماره رو عوضی گرفته بود !

 

* * * * * * * * * * * *

 

دختره به دوستش زنگ میزنه میگه , یه پسره دنبام راه افتاده , چیکار کنم؟ دوستش میگه

خوب تندتر راه برو!! دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره!

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه دختره به یه پسره میگه اگه منو بوس کنی واسه همیشه برای تو میمونم

پسره میگه: ممنونم از هشداری که بهم دادی !!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

زن به مرد :

عزیزم تو از چیه من بیشتر خوشت میآد ؟

از اخلاق خوبم یا از بدن خوش فرمم !؟

مرد : از هیچکدوم عزیزم ! من از اعتماد به نفست خوشم میاد !!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

و خداوند مرد را نمک زندگی آفرید تا زن را از گندیدگی نجات دهد !!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

زن به شوهر :

می خوای دفتر یادداشتت باشم تا همیشه همراهت باشم ؟

مرد :

عزیزم سر رسیدم باش تا هر سال عوضت کنم !

 


فاصله با آرزو ی ما چه کرد… کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد...


* * * * * * * * * * * *


برای شنیدن صدای که دوستش میداری همین لحظه هم بسیار دیر است، افسوس خواهی خورد زمانی را که آن سوی سیم ها کسی بی احساس میگوید: برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد...


* * * * * * * * * * * *


انگشتت را هرجای نقشه خواستی بگذار فرقی نمی کند... تنهایی من عمیق ترین جای جهان است و انگشتان تو هیچ وقت به عمق فاجعه پی نخواهند برد....


* * * * * * * * * * * *


زندگی آب روان است روان میگذرد ....هرچه تقدیر من و توست همان می گذرد...


* * * * * * * * * * * *


ساعت چیست؟
اختراع غریبیست که مدام جای خالیت را به رخ دلتنگی‌هایم میکشد...


* * * * * * * * * * * *


از خدا میخوام طناب دوستیمون هر روز پاره بشه...
تا با گره زدنش فاصلمون کمتر بشه


* * * * * * * * * * * *


زندگی دفتری از خاطرهاست چند برگی را تو ورق خواهی زد مابقی را قسمت ...


* * * * * * * * * * * *


قیمت خودکار 300 تومن. قیمت غلط گیر 800 تومن همیشه برای پاک کردن اشتباهات هزینه بیشتری باید پرداخت کرد


* * * * * * * * * * * *


دلواپسی من از نیامدنت نیست!
می ترسم
در پس این دل دل زدن ها
بیایی و دلخواه تو
نباشم


* * * * * * * * * * * *


عشقت را نثار کسی کن که لایق آن باشد نه تشنه آن. زیرا هر تشنه ای روزی سیراب می شود


* * * * * * * * * * * *


نمی گذاشتم به آسانی دلم را ببری
اگر می دانستم بعد از تو زندگی کردن چقدر دل می خواهد...


* * * * * * * * * * * *


دفتر خاطرات به چه کارم می آید؟ وقتی که شب ها به این امید می خوابم که فردا امروز یادم نباشد!


* * * * * * * * * * * *


از آدم ها بت نسازید تا مجبوز نشوید یک روز آن ها را بشکنید


* * * * * * * * * * * *


آنچه هستید شما را بهتر معرفی میکند.نه آنچه میگوئید...


« با تشکر از نظرات شما »

 


لبخند

 

 

 

 

مطالب دیگر

 

آنتی پسر پسرا نین تو

 

 

sms love

 

داستان های کوتاه و آموزنده

 

 

اس ام اس خشمل

 

زنها

 

روانشناسی

 

نظر بدین

 

 

 

ببین لذن ببر هرچی که بخوای